Osmaniye'den kalkıp geldiğim İzmir buluşması çok iyiydi

Hem ortam hem de atmosfer güzeldi, muhabbetim olan herkese, özellikle yönetime teşekkürüm var. Hatıra hediyesi için ayrıca teşekkür ederim
@Coşkun Çetin;
@ByHicKimse;
@MuratCENGEL;
@bycaos;
@Zar_Adam;
@CGLR;
Ve R10
Diğer kameralardan çekildiklerimi aldıkça ekleyeceğim