Osmaniye'den kalkıp geldiğim İzmir buluşması çok iyiydi Hem ortam hem de atmosfer güzeldi, muhabbetim olan herkese, özellikle yönetime teşekkürüm var. Hatıra hediyesi için ayrıca teşekkür ederim


@Coşkun Çetin;


@ByHicKimse;


@MuratCENGEL;


@bycaos;


@Zar_Adam;


@CGLR;


Ve R10

Diğer kameralardan çekildiklerimi aldıkça ekleyeceğim