1 Haftalık ilişkimi bitirdim, iyi de yaptım :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Haftalık ilişkimi bitirdim, iyi de yaptım :)
27
●
1.370
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 Haftalık ilişkimi bitirdim, iyi de yaptım :)
1
2
3
4
07-05-2023, 07:27:43
#28
shentaweb
Wordpress
BatuHan00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 hafta olsa olsa arkadaslik olur iliski denemez
Hocam arkadaşlık ile ne alakası var Allah için? Çok yanlış ve boş bir düşünce bu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler