1 Haftalık ilişkimi bitirdim, iyi de yaptım :)
27
●1.370
- 06-05-2023, 16:45:07Hocam önemli olan sosyal hayatınla birlikte işini eş zamanlı yürüterek her yere yetişmen ve dengeyi bulman olduğunu düşünüyorum. İş hayatında kendine göre başarı yakaladığını düşünüyorsun fakat öteki alanda belirtmene göre başarısız sayılırsın.
- 06-05-2023, 16:54:37Her zaman </>Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi vallaArinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daim olsun..
Sosyal hayat bir ilişkiden ibaret değildir. Sosyal hayatım var, işlerimizi günün belirli saatlerinde yapıp kalanı ile sosyal aktiviteleri yapabiliyoruz komple ekip olarak. İlişki ayrı sosyal hayat ayrı. Buradaki asıl konu aslında ilişki bile değil. İlişkini etkileri.MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok doğruoguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıklı buldum
- 06-05-2023, 17:07:00Vallaha cok kısa zamanda güzel düşünce yapıp iyi ki bırakmışsınız diyorum hocam. 1hafta yerine 1 yıl da olabilirdi o daha üzücü olabilirdi bundan 3 4 ay once bende 6 senelik ilişkimden ayrıldım son dediğiniz cümlede ki gibi değmezmiş hepsinin sonu aynı kısacası bir şeyin üstüne ne kadar düşersek o kadar kötü oluyor kendime vakit ayrımak en iyisi diyorum. Gecmiş olsun bu arada
- 06-05-2023, 17:19:28Teşekkür ederim, bazı şeyleri önden görmek uçurumdan düşmekten son anda kurtulmak gibi oluyor. Yine bir tavsiye; Aile aile aile.Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkımızda hayırlısı olsun, size de geçmiş olsun..
