Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman </>
Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 Yıllık bir ilişkim var. İş ile ilişkiyi iyi bir şekilde sürdürmek gerçekten zor. Bu zorluğa katlanamadığım için sevgilimle meslektaş olduk, aynı ofiste çalışıyoruz
Çok iyi valla Daim olsun..

MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önemli olan sosyal hayatınla birlikte işini eş zamanlı yürüterek her yere yetişmen ve dengeyi bulman olduğunu düşünüyorum. İş hayatında kendine göre başarı yakaladığını düşünüyorsun fakat öteki alanda belirtmene göre başarısız sayılırsın.
Sosyal hayat bir ilişkiden ibaret değildir. Sosyal hayatım var, işlerimizi günün belirli saatlerinde yapıp kalanı ile sosyal aktiviteleri yapabiliyoruz komple ekip olarak. İlişki ayrı sosyal hayat ayrı. Buradaki asıl konu aslında ilişki bile değil. İlişkini etkileri.

FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ön yargılı olmamanız gerekiyor
...
oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru karar vermişsiniz hocam
İşleri yetiştirmekte zorlanır insan ve başarılı olamaz pek, daha uygun bir zamanda direk evlenerek bu saçmalıklara son verebilirsiniz.
Çok doğru Mantıklı buldum