• 05-05-2023, 20:58:41
    #64
    Hocam bu gibi şirketler hem az verip, hep ezme çabasında ki şirketler. Arkadaşım arçelikte staj görüyor, çocuğa sana eski asgari ücreti verelim (5.500) gel çalış demişler. ve işin komik tarafı yol senin yemekte günlük 20 tl veriliyor. Ben biliyordum böyle yaban kuru şirketleride bunu duyunca uyuz olmamak elde değil.
  • 05-05-2023, 21:50:56
    #65
    İstanbul için çok az eğer borcun yoksa hiç bulaşma derim
  • 05-05-2023, 21:59:14
    #66
    Hangi firma acaba dikkat edelim sipariş falan vermeyelim yanlışlıkla
  • 05-05-2023, 21:59:36
    #67
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu gibi şirketler hem az verip, hep ezme çabasında ki şirketler. Arkadaşım arçelikte staj görüyor, çocuğa sana eski asgari ücreti verelim (5.500) gel çalış demişler. ve işin komik tarafı yol senin yemekte günlük 20 tl veriliyor. Ben biliyordum böyle yaban kuru şirketleride bunu duyunca uyuz olmamak elde değil.
    Çocuklarına o kişilerin rızkını yediriyorlar, ondan sonra benim evladım neden hırsız, nede in katil, neden neden neden vb..
  • 05-05-2023, 22:01:20
    #68
    Senin yerinde olsam çalışmazdım. Kendi yerimde olsam çalışırdım.
  • 05-05-2023, 23:35:50
    #69
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yerinde olsam çalışmazdım. Kendi yerimde olsam çalışırdım.
    Rabbim yardımcınız olsun.
  • 06-05-2023, 00:17:37
    #70
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ancak alternatifim yoksa ve paraya sıkışık bir durumdaysam çalışırdım diğer türlü bu kadar işe çok dip fiyat verilmiş
    Hocam 30km ve yol karşılamam diyor.daha çok zarar edersin.

    Köle bile bulamaz o paraya
  • 06-05-2023, 00:18:41
    #71
    Play Console Alım ✅
    çalışmazdım
  • 06-05-2023, 17:50:32
    #72
    10.000 TL diyince para kıymetli gibi görünüyor işverene.

    Enflasyon o kadar çok ve hızlı ki para değerli sanıyorsun istemsizce.

    Aslında vaat edilen maaş asgari ücret + 1 market alışverişi.

    bayramda birkaç parça eşya almıştım marketten. 1800+ TL tuttu. Yani asgari artı 1 market alışverişi bile değil ama siz öyle anlayın.

    Her şey bozuldu. Patronlar da 15 20 bin veremiyor. İşçiye de 15 20 bin aşağısı yetmiyor pahalılık var alım gücü düşük.

    orta direk yok oldu. orta direk dar gelirliye dönüştü. dar gelirli açlık sınırının altında. parası olan parasını katladı. böyle bir düzen. hepsi de birbirine doğrudan etki ediyor. sonumuz ne olacak bakalım.