Hocam bu gibi şirketler hem az verip, hep ezme çabasında ki şirketler. Arkadaşım arçelikte staj görüyor, çocuğa sana eski asgari ücreti verelim (5.500) gel çalış demişler. ve işin komik tarafı yol senin yemekte günlük 20 tl veriliyor. Ben biliyordum böyle yaban kuru şirketleride bunu duyunca uyuz olmamak elde değil.
Çocuklarına o kişilerin rızkını yediriyorlar, ondan sonra benim evladım neden hırsız, nede in katil, neden neden neden vb..