10.000 TL diyince para kıymetli gibi görünüyor işverene.
Enflasyon o kadar çok ve hızlı ki para değerli sanıyorsun istemsizce.
Aslında vaat edilen maaş asgari ücret + 1 market alışverişi.
bayramda birkaç parça eşya almıştım marketten. 1800+ TL tuttu. Yani asgari artı 1 market alışverişi bile değil ama siz öyle anlayın.
Her şey bozuldu. Patronlar da 15 20 bin veremiyor. İşçiye de 15 20 bin aşağısı yetmiyor pahalılık var alım gücü düşük.
orta direk yok oldu. orta direk dar gelirliye dönüştü. dar gelirli açlık sınırının altında. parası olan parasını katladı. böyle bir düzen. hepsi de birbirine doğrudan etki ediyor. sonumuz ne olacak bakalım.