• 03-05-2023, 09:20:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sarı sitede ilan açtık daha hızlı şekilde forumda verdik Ps4 ü, İzmire uğurlamaya gidiyorum makineyi 😂
    Anladımki r10 daha hızlı platformmuş satış için.
    Değer kıymet bilmek lazım (:
  • 03-05-2023, 09:20:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kedi dahilmi hocam 😃
  • 03-05-2023, 09:20:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    O belli olmaz hocam alıcısı denk gelmiş size
  • 03-05-2023, 09:22:53
    #4
    Nasip hocam bu işler, nasibin önüne geçemezsiniz. Demek ki nasibiniz buradanmış...
    • tugay_10
    tugay_10 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-05-2023, 09:29:35
    #5
    R10 candır
  • 03-05-2023, 09:33:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Takiple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedi dahilmi hocam 😃
    Noo hocam
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O belli olmaz hocam alıcısı denk gelmiş size
    Doğru hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasip hocam bu işler, nasibin önüne geçemezsiniz. Demek ki nasibiniz buradanmış...
    Nasip önemli tabi
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedi çok tatlıymış
    Teşekkür ederim hocam
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 candır
    Tabii
  • 03-05-2023, 09:35:45
    #7
    ben de telefon satmıştım r10dan hızlıca
  • 03-05-2023, 09:43:10
    #8
    kedi çok üzgün duruyo hocam ps4 u sattiginiz icin galiba
  • 03-05-2023, 09:52:19
    #9
    Kedi bile üzgün satma şu playstation'u be kardeşim