Sarı sitede ilan açtık daha hızlı şekilde forumda verdik Ps4 ü, İzmire uğurlamaya gidiyorum makineyi 😂
Anladımki r10 daha hızlı platformmuş satış için.
Değer kıymet bilmek lazım (: