Herkes neden ana sağlayıcı ?
13
●578
- 01-05-2023, 15:49:23Forumda hangi hizmete göz atsam istisnasız herkes ana sağlayıcı veya forumda en iyisi. Herkes ana sağlayıcıysa eğer neden herkes birbirinden api çekiyor veya bayilik alıyor
- 01-05-2023, 15:51:02Tamamen pazarlama, ana sağlayıcı tek tük vardır. O da tüm servislerin değil her servisin bir sağlayıcısı vardır. Forumda bu zamana kadar tek ana sağlayıcı olarak @Kadiir; ile çalışmıştım. Beğenisi gerçekten çok kaliteliydi.
Tüm servislerin ayrı ayrı sağlayıcıları oluyor. - 01-05-2023, 15:51:361 muz mu daha değerli yoksa 10000 muz daha değerli?Unique Digital bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 01-05-2023, 15:52:03Pazartesi ilk iş savcılığa gidiyorum bu yorumunuz içinKaoS_04 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle