canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda hangi hizmete göz atsam istisnasız herkes ana sağlayıcı veya forumda en iyisi. Herkes ana sağlayıcıysa eğer neden herkes birbirinden api çekiyor veya bayilik alıyor
yersen işte