• 30-04-2023, 22:34:56
    #1
    Less is more.
    Merhabalar, uzun zamandır birçok nft projelerine karakter çizimleri, 3d modellemeler yaptık lakin proje bazında çokta hype alan bir proje göremedim henüz.

    Sizce nft dünyasının gidişatı şu an için nasıl, yakından ilgilenen dostlarımın görüşler nelerdir ?

    Bir projeden nft almak isteseniz sadece görsele mi bakarsınız yoksa projeyi detaylıca inceler misiniz ?

    Örnek olarak nft için modellemesini yaptığım bir karakteri sunuyorum sizlere ;



  • 30-04-2023, 22:36:49
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Ben ftx borsası batmadigi zaman günlük free mintlerden 40 dolar kazaniyordum en az ne günlerdi be artık o hava yok
  • 30-04-2023, 22:36:52
    #3
    Pastaların üzerindeki yenilebilir ürünlere benziyor
  • 30-04-2023, 22:38:30
    #4
    Sırf satış yapmak için oluşturulan NFT koleksiyonlarının bu kadar kısa sürede değersizleşmesi, ortalama insan zekasının o kadar da üzücü bir durumda olmadığına dair ümitlerimi yeşertiyor.
  • 30-04-2023, 22:38:59
    #5
    Less is more.
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ftx borsası batmadigi zaman günlük free mintlerden 40 dolar kazaniyordum en az ne günlerdi be artık o hava yok
    Hocam bu konuya kesinlikle katılıyorum, ben ftx batana kadar çok sık bir şekilde nft trade yapıyordum, ftx’ten sonra sağlıklı bir proje düşmedi ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı…

    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pastaların üzerindeki yenilebilir ürünlere benziyor
    Hahah hiç böyle düşünmemiştim, teşekkürler 😅😅
  • 30-04-2023, 22:41:27
    #6
    Less is more.
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf satış yapmak için oluşturulan NFT koleksiyonlarının bu kadar kısa sürede değersizleşmesi, ortalama insan zekasının o kadar da üzücü bir durumda olmadığına dair ümitlerimi yeşertiyor.
    Hocam %2’lik dilim hariç geri kalan projelerin hepsi altı boş, hype proje. Artık kısır döngü olmaya başladı ve bu çok üzücü, güven ortamı yaratmamaya başladı.
  • 30-04-2023, 22:49:43
    #7
    Altında yatan mantık mükemmel bir teknoloji. Ama teknoloji kimsenin umrunda değil. Herkes parayı basıp bir hype yaratıyor ve parasını kazanıp çekiliyor. Bu işi bilenler çok para kazandı. Para kazananları görenler hemen bu işe atladı ve battı. Böyle olunca güven ve ilgi kayboldu. Keşke bu iş teknoloji için yapılsaydı
  • 30-04-2023, 22:57:10
    #8
    Kripto endüstrisinin en saçma dalı NFT'lerdir. Büyük başlar çok güzel para akladi. Bazı şirketlerde çok güzel kitleme gerçekleştirdi. NFT alanların önemli bir kısmının elinde kaldı. Geleceği koca bir sıfır. Alan herkese de geçmiş olsun.
  • 30-04-2023, 23:21:43
    #9
    1 yıl nft pazarında bulundum, her şeyine hakimim. Söyleyeceğim şey şu ki kimse teknolojisinde yada sanatında değil kimsenin de umrunda değil. Önemli olan hızlı olmak, trendleri yakalayabilmek, doğru saatte doğru yerde olabilmek, doğru community'lerde bulunabilmek, iyi bir öngörüye sahip olmak ve risk alma kapasitesini yükseltmek. Yeri geldiğinde 40-50 bin tl vererek özel gruplara katılman, özel araçlar alman gerekir, sonra bunu 4-5 bin tlye geri bile satamazsın, yeri gelir 50 liraya aldığın şey, 5-10 bin tl eder. Şans unsuru da azımsanamayacak kadar yüksek.