Kripto endüstrisinin en saçma dalı NFT'lerdir. Büyük başlar çok güzel para akladi. Bazı şirketlerde çok güzel kitleme gerçekleştirdi. NFT alanların önemli bir kısmının elinde kaldı. Geleceği koca bir sıfır. Alan herkese de geçmiş olsun.