1 yıl nft pazarında bulundum, her şeyine hakimim. Söyleyeceğim şey şu ki kimse teknolojisinde yada sanatında değil kimsenin de umrunda değil. Önemli olan hızlı olmak, trendleri yakalayabilmek, doğru saatte doğru yerde olabilmek, doğru community'lerde bulunabilmek, iyi bir öngörüye sahip olmak ve risk alma kapasitesini yükseltmek. Yeri geldiğinde 40-50 bin tl vererek özel gruplara katılman, özel araçlar alman gerekir, sonra bunu 4-5 bin tlye geri bile satamazsın, yeri gelir 50 liraya aldığın şey, 5-10 bin tl eder. Şans unsuru da azımsanamayacak kadar yüksek.