Sırf satış yapmak için oluşturulan NFT koleksiyonlarının bu kadar kısa sürede değersizleşmesi, ortalama insan zekasının o kadar da üzücü bir durumda olmadığına dair ümitlerimi yeşertiyor.
Hocam %2lik dilim hariç geri kalan projelerin hepsi altı boş, hype proje. Artık kısır döngü olmaya başladı ve bu çok üzücü, güven ortamı yaratmamaya başladı.