Ben ftx borsası batmadigi zaman günlük free mintlerden 40 dolar kazaniyordum en az ne günlerdi be artık o hava yok
Hocam bu konuya kesinlikle katılıyorum, ben ftx batana kadar çok sık bir şekilde nft trade yapıyordum, ftxten sonra sağlıklı bir proje düşmedi ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı
Pastaların üzerindeki yenilebilir ürünlere benziyor
Hahah hiç böyle düşünmemiştim, teşekkürler 😅😅