• 29-04-2023, 13:17:22
    #1
    Mutluluğumu paylaşıyorum çünkü benim için önemliydi 2 haftadır pratik derslere sabahın köründe kalkarak kaçırmadan katılıyorum, verdiğim emeğin ve zamanın karşılığını aldım bugünkü direksiyon sınavını 0 hata ile geçtim 😇🥳
  • 29-04-2023, 13:18:10
    #2
    Tebrik ederim hocam. 😊
  • 29-04-2023, 13:18:21
    #3
    tebrikler hocam
  • 29-04-2023, 13:18:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş 18 e ilk adım başarılar.
  • 29-04-2023, 13:19:06
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    hayırlı olsun
  • 29-04-2023, 13:19:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    darısı başıma ben ayın 13 ünde kayıt oldum yığma var diye mayıs 1 ile 10 arasına aldılar normal mi
  • 29-04-2023, 13:19:52
    #7
    Kişisel Rütbe
    Ben 4.de geçmiştim hep istop etti diye kalıyordum en son arabayı değiştiler geçtim
  • 29-04-2023, 13:21:08
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Tebrikler hocam
  • 29-04-2023, 13:22:00
    #9
    Hayırlı olsun hocam