Mutluluğumu paylaşıyorum çünkü benim için önemliydi 2 haftadır pratik derslere sabahın köründe kalkarak kaçırmadan katılıyorum, verdiğim emeğin ve zamanın karşılığını aldım bugünkü direksiyon sınavını 0 hata ile geçtim 😇🥳