• 29-04-2023, 13:22:20
    #10
    Tebrikler.
  • 29-04-2023, 13:24:30
    #11
    arkadaşlar kimse küsmesin de bu sınavda geçmek bir başarı değil. kalmak büyük bir yetenek. direksiyon sınavında kalan birisi lütfen trafiğe çıkmasın.
  • 29-04-2023, 13:25:07
    #12
    Hayırlı olsun ehliyet ücreti şuan tam olarak ne kadar bende ay sonu yazılmayı düşünüyorum ve hangi sınıf almalıyım ?
  • 01-05-2023, 00:20:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ehliyet ücreti şuan tam olarak ne kadar bende ay sonu yazılmayı düşünüyorum ve hangi sınıf almalıyım ?
    ben 3 bine kayıt oldum 3250 civarı da bi vergi vardı ismini unutum onu veriyoruz o kadar farklı illerde değişebilir tabi