• 27-04-2023, 15:03:05
    #1
    Biraz önce Whatsapp üzerinden bana ulaşan *********** ile yapmış olduğum yazışmayı aşağıda paylaşmak istiyorum. Nasıl bir ülke olduk ki insanlar rahat rahat doIandırıcı olduklarını söyleyebiliyorlar! Bir şeylerin ters gittiği apaçık ortada. Bu vesile ile aşağıdaki uyarıları okumanızı rica ediyorum.

    Uyarı:
    Araç kiralamak isteyenlerin mutlaka resmi firma sitesini ziyaret ettiklerine emin olması çok önemli.
    Resmi firmaların cep telefonu numarasını değil, sabit telefon numaralarını tercih ederek dolandırılma ihtimalinizi azaltabilirsiniz.
    Ön ödeme talep edenlerin banka hesaplarına ödeme göndermeyin.
    İnternet üzerinden kredi kartı ile rezervasyon yapmak daha güvenli olabilir.





  • 27-04-2023, 15:05:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vay be adama bak bildiğin itiraf ediyor bu şekilde şikayet etsen bile bişey çıkmaz 😂
  • 27-04-2023, 15:05:30
    #3
    Bu gidişle ileride açılacak şirket: KARDEŞLER DOLANDIRICILIK, OTOMOTİV, GIDA SANAYİ TİC. A.Ş.
  • 27-04-2023, 15:05:49
    #4


    gözümde canlandı direkt aynı kişi mi acaba
  • 27-04-2023, 15:10:44
    #5
    Zaten sıkıntının bir kısmı bu durumdan kaynaklanıyor. Bilsem ki şikayetim ciddiye alınacak ve şikayet ettiğime pişman olmayacağım, zaman harcarım ancak şimdiye kadar mahkemelerde kaybettiğim zaman, parmağımı bile kımıldatmamı önlüyor.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be adama bak bildiğin itiraf ediyor bu şekilde şikayet etsen bile bişey çıkmaz 😂
  • 27-04-2023, 15:13:08
    #6
    Şikayetçi olsanız bile bunlar kendi numarasını kendi ismini herhangi bir şekilde kendine ait hiçbişey kullanmazlar sadece kurban olacak kişileri bulurlar .
  • 27-04-2023, 15:15:04
    #7
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten sıkıntının bir kısmı bu durumdan kaynaklanıyor. Bilsem ki şikayetim ciddiye alınacak ve şikayet ettiğime pişman olmayacağım, zaman harcarım ancak şimdiye kadar mahkemelerde kaybettiğim zaman, parmağımı bile kımıldatmamı önlüyor.
    şikayet etsen kamu davasına dönüşür kendi itiraf ettiği için diye düşünüyorum
  • 27-04-2023, 15:15:48
    #8
    Şaka yaptım deyip kurtulur muhtemelen.
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet etsen kamu davasına dönüşür kendi itiraf ettiği için diye düşünüyorum
  • 27-04-2023, 15:16:37
    #9
    Kullandıkları hat, açık hat, kullandıkları banka hesabı, kiralık banka hesabı, maalesef çok zor bu tür şahısların yakalanması. Özel bir siber güvenlik ekibi kurulmalı ve sosyal mühendislik ile bu tür *********** şebekeleri çökertmeli.