Zaten sıkıntının bir kısmı bu durumdan kaynaklanıyor. Bilsem ki şikayetim ciddiye alınacak ve şikayet ettiğime pişman olmayacağım, zaman harcarım ancak şimdiye kadar mahkemelerde kaybettiğim zaman, parmağımı bile kımıldatmamı önlüyor.
Vay be adama bak bildiğin itiraf ediyor bu şekilde şikayet etsen bile bişey çıkmaz 😂