Zaten sıkıntının bir kısmı bu durumdan kaynaklanıyor. Bilsem ki şikayetim ciddiye alınacak ve şikayet ettiğime pişman olmayacağım, zaman harcarım ancak şimdiye kadar mahkemelerde kaybettiğim zaman, parmağımı bile kımıldatmamı önlüyor.
şikayet etsen kamu davasına dönüşür kendi itiraf ettiği için diye düşünüyorum