• 27-04-2023, 02:01:01
    #37
    başarılar kardeşim umarım istediğin hedefe sıkı çalışıp ulaşırsın
  • 27-04-2023, 03:15:36
    #38
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50.000 ve altı
    Rahatsın, çok zorlama. 80e 50 yapıyorsan 50k zor olmaz
  • 27-04-2023, 03:24:15
    #39
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsın, çok zorlama. 80e 50 yapıyorsan 50k zor olmaz
    sınavı kolay yaparlarsa sıkıntı...
    bakalım hayırlısı
  • 27-04-2023, 08:50:00
    #40
    Başarılar kanka 💪
  • 27-04-2023, 10:34:25
    #41
    3 defa sınava girmiş biri olarak tavsiyem tek seferde kazanmanız hocam mezun seneleri çok zor geçiyor
  • 27-04-2023, 11:35:20
    #42
    16 saat ders çalışmak normal insanlar için epey zorlu bir süreç.Yerinizde olsam 5-6 saate indirip daha iyi verim alırsınız.
    • royalenes
    royalenes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-04-2023, 12:11:23
    #43
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp den yazarsanız ileteyim.



    haklısınız fakat küçüklüğümden beri günde 6 saatten fazla uyuyabilen bir insan değilim, hadi olsun 7 saat. ki ders olarak 80 tyt 50 ayt yapan biriyim. yani ders anlamında da normal veya üstü olduğum söylenebilir.
    yapmış olduğum programda 15 dakikalık yemek molası, 5 dakikalık ihtiyaç molası vs. dahil.
    sabah 05.30 da başlayıp akşam 23 de bırakıyorum. buna yemek, ihtiyaç molası, kahvaltı vs dahil.

    yapma ya, öyle miymis xD
    ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse.
    Bir şey sormak istiyorum neden bu kadar toxic davranıyorsunuz?
  • 27-04-2023, 13:01:29
    #44
    Hedefin kaç k ve mezun musun
  • 27-04-2023, 13:06:42
    #45
    Hocam bu planına sonuna kadar umarım sadık kalırsın, iyi bir üniversite iyi bir gelecek demek. Bunu üniversite bittikten sonra fark ediyorsun.