• 26-04-2023, 23:09:58
    #10
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşeye de köstek olmasanız şaşarım zaten.
    sizin gibi insanlar boş yorum yapmasın diye oraya yazdım " az veya sıfır değilim " diye.

    TYT 80 net, AYT 50 net yapıyorum.
    50 gün sonunda olabilecek şeyin farkında mısın?
    hocam üzgünüm ama max 1-2 hafta içinde burnout olursunuz daha düzenli bir şekilde uzun vadeli çalışmak sizin çok daha yararınıza olur 16 + mola saatleri 8 saatten az uyuyacağınız anlamına gelir bir insan 50 gün boyunca bunu kaldıramaz.
  • 26-04-2023, 23:11:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uraleao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köstek olduğumun kanaatine nasıl vardınız?
    Git işine bak dostum. Kurumsal rank almışssın birde sana iş verenin de ...

    Milletin hevesini kırmak için mi buradasın
  • 26-04-2023, 23:13:43
    #12
    Günde 16 saat çok ciddi bir süre. Bahsettiğin sistemi bilmiyorum ama söylediğin netler sanırım fena değil. Sağlığını da düşünerek hareket etmelisin. Sınavı öyle yada böyle istediğin şekilde sonuçlandırabilirsin ama gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığına bir kere zarar verirsen düzeltme şansın ya çok zor olacak yada hiç olmayacak. Bunun da farkında olarak hareket etmeni öneririm.

    Şimdiden başarılar diliyorum.
  • 26-04-2023, 23:16:07
    #13
    WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " kendime kurmuş olduğum düzen ve programla birlikte " bunu benimle paylaşır mısınız?

    Tanıdığım biri için program yapacağım.
    wp den yazarsanız ileteyim.
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayı düşündüğün şey, spor geçmişi olmayan bir adamın yirmi kiloluk dambıllar ile antrenman yapmasına benziyor. İnsan, başarıya ulaşmak için gerektiğinde acı çekmeli; buna katılıyorum. Lakin çok ciddi sağlık sorunlarıyla karşılaşabilirsin. 8 saat uyuduğunu düşünürsek, geriye 16 saat kalıyor. Yemek, tuvalet, dinlenme vb. ihtiyaçlarını nasıl gidermeyi düşünüyorsun? Ders çalışma süren maksimum 12 saat olmalı ve bu süreye molalar dahil olmalı.
    ilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üzgünüm ama max 1-2 hafta içinde burnout olursunuz daha düzenli bir şekilde uzun vadeli çalışmak sizin çok daha yararınıza olur 16 + mola saatleri 8 saatten az uyuyacağınız anlamına gelir bir insan 50 gün boyunca bunu kaldıramaz.
    haklısınız fakat küçüklüğümden beri günde 6 saatten fazla uyuyabilen bir insan değilim, hadi olsun 7 saat. ki ders olarak 80 tyt 50 ayt yapan biriyim. yani ders anlamında da normal veya üstü olduğum söylenebilir.
    yapmış olduğum programda 15 dakikalık yemek molası, 5 dakikalık ihtiyaç molası vs. dahil.
    sabah 05.30 da başlayıp akşam 23 de bırakıyorum. buna yemek, ihtiyaç molası, kahvaltı vs dahil.
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bosver işe devam
    yapma ya, öyle miymis xD
    ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse.
  • 26-04-2023, 23:17:27
    #14
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 16 saat çok ciddi bir süre. Bahsettiğin sistemi bilmiyorum ama söylediğin netler sanırım fena değil. Sağlığını da düşünerek hareket etmelisin. Sınavı öyle yada böyle istediğin şekilde sonuçlandırabilirsin ama gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığına bir kere zarar verirsen düzeltme şansın ya çok zor olacak yada hiç olmayacak. Bunun da farkında olarak hareket etmeni öneririm.

    Şimdiden başarılar diliyorum.
    haklısınız, kolay değil. kesin yapabilirim de diyemiyorum, fakat deneyeceğim. bu konuyu da editleyerek tecrübelerimi yazarım.
    sağlık önemli fakat bu yaştaki bir insan için ders sanki herşeymiş gibi geliyor. bakalım, deneyeceğiz..
  • 26-04-2023, 23:17:32
    #15
    WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git işine bak dostum. Kurumsal rank almışssın birde sana iş verenin de ...

    Milletin hevesini kırmak için mi buradasın
    Bayılıyorsunuz her mesajdan duyar kasmaya, yaptığım iş ile buradaki mesajın nasıl bir alakası var?
    Ortada şahıs ile dalga geçilen, şahsın hevesini kıracak bir durum yok. Kendi kendinize algı yaratmayın. Attığım mesaj arkadaşı hedef bile göstermiyor, bu benim fikrim. Algı yaratmayın.
  • 26-04-2023, 23:17:53
    #16
    Bizde o dönemlerden geçtik hocam 20 saat çalışacağım, 10 saat çalışacağım deyip çalışamazdık.
    Burada en önemli konu saatin önemsiz olduğu ve verimli çalışmaktır. Ben 5 saat çalışıp, sizden daha fazla soru çözebilirim. Ya da siz 1 saat çalışıp, benden daha fazla soru da çözebilirsiniz.

    5-6 Saat konu tekrarı, soru çözümü yaparsanız daha iyi olur. Mezun kalmış, kaldıktan sonra da 470 puan almış biri olarak en iyi çalışma şekli budur.
    İlk senemde 230 puan almıştım. Günde 5 saat verimli çalışarak güzel başarılar elde ettim. TYT ve AYT ilk giren gruplardandım.
    Yakınlarda millet kütüphanesi varsa sabah okula gider gibi gidip etrafında çalışan insanları görünce daha çok çalışma azmi geliyor insanın. Tavsiye ederim umarım başarılı olursun
    • royalenes
    royalenes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-04-2023, 23:18:32
    #17
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapma ya, öyle miymis xD
    ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse.
    niye ezdinki simdi kötü bir sey mi dedik, üzdün.
  • 26-04-2023, 23:18:46
    #18
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Başarılı olacağına inanıyorum