royalenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günde 16 saat ders çalışmak - Gün 0
65
●3.232
- 26-04-2023, 23:11:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Git işine bak dostum. Kurumsal rank almışssın birde sana iş verenin de ...uraleao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milletin hevesini kırmak için mi buradasın - 26-04-2023, 23:13:43Günde 16 saat çok ciddi bir süre. Bahsettiğin sistemi bilmiyorum ama söylediğin netler sanırım fena değil. Sağlığını da düşünerek hareket etmelisin. Sınavı öyle yada böyle istediğin şekilde sonuçlandırabilirsin ama gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığına bir kere zarar verirsen düzeltme şansın ya çok zor olacak yada hiç olmayacak. Bunun da farkında olarak hareket etmeni öneririm.
Şimdiden başarılar diliyorum. - 26-04-2023, 23:16:07wp den yazarsanız ileteyim.WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehaklısınız fakat küçüklüğümden beri günde 6 saatten fazla uyuyabilen bir insan değilim, hadi olsun 7 saat. ki ders olarak 80 tyt 50 ayt yapan biriyim. yani ders anlamında da normal veya üstü olduğum söylenebilir.ilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmış olduğum programda 15 dakikalık yemek molası, 5 dakikalık ihtiyaç molası vs. dahil.
sabah 05.30 da başlayıp akşam 23 de bırakıyorum. buna yemek, ihtiyaç molası, kahvaltı vs dahil.
yapma ya, öyle miymis xDcemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse. - 26-04-2023, 23:17:27haklısınız, kolay değil. kesin yapabilirim de diyemiyorum, fakat deneyeceğim. bu konuyu da editleyerek tecrübelerimi yazarım.PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağlık önemli fakat bu yaştaki bir insan için ders sanki herşeymiş gibi geliyor. bakalım, deneyeceğiz.. - 26-04-2023, 23:17:32Bayılıyorsunuz her mesajdan duyar kasmaya, yaptığım iş ile buradaki mesajın nasıl bir alakası var?WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada şahıs ile dalga geçilen, şahsın hevesini kıracak bir durum yok. Kendi kendinize algı yaratmayın. Attığım mesaj arkadaşı hedef bile göstermiyor, bu benim fikrim. Algı yaratmayın. - 26-04-2023, 23:17:53Bizde o dönemlerden geçtik hocam 20 saat çalışacağım, 10 saat çalışacağım deyip çalışamazdık.
Burada en önemli konu saatin önemsiz olduğu ve verimli çalışmaktır. Ben 5 saat çalışıp, sizden daha fazla soru çözebilirim. Ya da siz 1 saat çalışıp, benden daha fazla soru da çözebilirsiniz.
5-6 Saat konu tekrarı, soru çözümü yaparsanız daha iyi olur. Mezun kalmış, kaldıktan sonra da 470 puan almış biri olarak en iyi çalışma şekli budur.
İlk senemde 230 puan almıştım. Günde 5 saat verimli çalışarak güzel başarılar elde ettim. TYT ve AYT ilk giren gruplardandım.
Yakınlarda millet kütüphanesi varsa sabah okula gider gibi gidip etrafında çalışan insanları görünce daha çok çalışma azmi geliyor insanın. Tavsiye ederim umarım başarılı olursun - 26-04-2023, 23:18:32niye ezdinki simdi kötü bir sey mi dedik, üzdün.royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
