• 27-04-2023, 00:08:45
    #28
    Ben 1.5 ay boyunca 12 13 saat çalışma ile kpss kazanmıştım 88 puanla , deneyin çok kolay ve eğlenceli geliyor eş dost akraba arasın dursun kimseyi takmadım sonra başarı geldi , yolunuz açık olsun
  • 27-04-2023, 00:51:22
    #29
    takipteyim başarılar dostum
  • 27-04-2023, 00:59:52
    #30
    İnsanın beyni ve kapasitesi o kadar fazlakı 16 saate kolay adapte olur ve full verimli geçer.

    Ama işte şuan r10da vakit geçiricem diyosun konuyu editlicem diyosun. Günde 1-2 saatin gitmiş olucak. R10 , sosyal medya, gazete v.s. göz ucuyla bile bakmamanı tavsiye ederim. Öyle bi hedefin varsa r10 bugün son girişin olsun.
  • 27-04-2023, 01:02:52
    #31
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın beyni ve kapasitesi o kadar fazlakı 16 saate kolay adapte olur ve full verimli geçer.

    Ama işte şuan r10da vakit geçiricem diyosun konuyu editlicem diyosun. Günde 1-2 saatin gitmiş olucak. R10 , sosyal medya, gazete v.s. göz ucuyla bile bakmamanı tavsiye ederim. Öyle bi hedefin varsa r10 bugün son girişin olsun.
    her gün değil, en iyi ihtimalle 10-15 günde bir editlerim.
    her gün en geç 23.00 yatış olacak, şuan karın ağrısı + bugün fazla uyumuştum gün içinde vs. ondan uyuyamadım. bir de ilk ciddi fazla saatin heyecan gerginliği var üstümde.
    birazdan telefonu bırakıp yatış ben sabah 5.30 mesai başlaaaar
  • 27-04-2023, 01:07:55
    #32
    Platin üye
    16 saat gibi uzun bir süre zihnen ve bedenen sizi zorlayabilir hocam. Aşama aşama ilerlerseniz daha iyi yol kat edebilirsiniz.
    Örneğin: Bir çalışma planı oluşturup derslere göre ayırım yapıp 1. gün biraz daha fazla 2. gün biraz daha az olacak şekilde devam edilebilir.
    X konusu zor diyelim, 1.gün x konusuna 10 saat ayırdınız, (burada da y konusu diyelim) 2. gün biraz daha kolay bir konu seçip y konusuna 4 saat ayırmak daha iyi olacaktır.
    Direkt olarak 16 saat aralıksız çalışma sizi bir süre sonra çok zorlayabilir. Yolunuz açık olsun, umarım istediğiniz bölümü kazanabilirsiniz.
  • 27-04-2023, 01:09:30
    #33
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    zirve seninle olsun dostum
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol şans kardeşim
    Hayatta bazı virajlar vardır o noktaları iyi kestirip yolun hakkını vererek kullanmak gerekir arabanın değil. Buda öyle bir viraj bunu iyi al sonra bir sonraki viraja kadar rahatsın istediğin gibi kullan aracını.
    İnan, odaklan ve kolaya kaçma emek ver.
    Başarılar
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 16 saat çok ciddi bir süre. Bahsettiğin sistemi bilmiyorum ama söylediğin netler sanırım fena değil. Sağlığını da düşünerek hareket etmelisin. Sınavı öyle yada böyle istediğin şekilde sonuçlandırabilirsin ama gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığına bir kere zarar verirsen düzeltme şansın ya çok zor olacak yada hiç olmayacak. Bunun da farkında olarak hareket etmeni öneririm.

    Şimdiden başarılar diliyorum.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde o dönemlerden geçtik hocam 20 saat çalışacağım, 10 saat çalışacağım deyip çalışamazdık.
    Burada en önemli konu saatin önemsiz olduğu ve verimli çalışmaktır. Ben 5 saat çalışıp, sizden daha fazla soru çözebilirim. Ya da siz 1 saat çalışıp, benden daha fazla soru da çözebilirsiniz.

    5-6 Saat konu tekrarı, soru çözümü yaparsanız daha iyi olur. Mezun kalmış, kaldıktan sonra da 470 puan almış biri olarak en iyi çalışma şekli budur.
    İlk senemde 230 puan almıştım. Günde 5 saat verimli çalışarak güzel başarılar elde ettim. TYT ve AYT ilk giren gruplardandım.
    Yakınlarda millet kütüphanesi varsa sabah okula gider gibi gidip etrafında çalışan insanları görünce daha çok çalışma azmi geliyor insanın. Tavsiye ederim umarım başarılı olursun
    alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı olacağına inanıyorum
    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 Biraz fazla gibi duruyor uyku sağlığın açısından önemli kısa molalar ve bi kaç uzun mola vererek daha iyi sonuçlar alacağını düşünüyorum .

    Başarılar dilerim inşallah hayırlısı olur
    alpertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım istediğin başarıyı elde edersin dostum. Gerektiğinde dinlenmeyi unutma, başarılar
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 dan fazlada çalışılır hocam. Kolaylıklar diliyorum.
    MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar kardeşim
    Alip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar hocam umarım her şey gönlünüzce olur
    Systemctl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar hocam fakat sağlık açısından 50 gün boyunca az uyumak, yemeğe ve normal hayat aktivitelerine tamamen ara vermek zararlı olabilir. Bunu da göze almanızı tavsiye ederim 16 saat çok ciddi bir süre.

    8 saat uykuya kalır, hatta yemek ve lavabo molalarını ayıracak olursak 6 saat kadar bir uyuma süren olur. Ek olarak herhangi bir hobine zaman ayıramayacağın için stres seviyen gitgide yükselip seni yıpratabilir.

    16 saat yerine verimli bir şekilde 7-8 saat veya 10 saat çalışsan daha iyi olabilir.
    Pusat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden 16 saat çalışılacaksan süper bir gelişme elde edeceğini düşünüyorum. Şimdiden başarılar diliyorum.
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1.5 ay boyunca 12 13 saat çalışma ile kpss kazanmıştım 88 puanla , deneyin çok kolay ve eğlenceli geliyor eş dost akraba arasın dursun kimseyi takmadım sonra başarı geldi , yolunuz açık olsun
    BerdanGltkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim başarılar dostum
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 saat gibi uzun bir süre zihnen ve bedenen sizi zorlayabilir hocam. Aşama aşama ilerlerseniz daha iyi yol kat edebilirsiniz.
    Örneğin: Bir çalışma planı oluşturup derslere göre ayırım yapıp 1. gün biraz daha fazla 2. gün biraz daha az olacak şekilde devam edilebilir.
    X konusu zor diyelim, 1.gün x konusuna 10 saat ayırdınız, (burada da y konusu diyelim) 2. gün biraz daha kolay bir konu seçip y konusuna 4 saat ayırmak daha iyi olacaktır.
    Direkt olarak 16 saat aralıksız çalışma sizi bir süre sonra çok zorlayabilir. Yolunuz açık olsun, umarım istediğiniz bölümü kazanabilirsiniz.
    İyi dilekleriniz ve önerileriniz için sonsuz teşekkürler ⭐
  • 27-04-2023, 01:42:53
    #34
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşeye de köstek olmasanız şaşarım zaten.
    sizin gibi insanlar boş yorum yapmasın diye oraya yazdım " az veya sıfır değilim " diye.

    TYT 80 net, AYT 50 net yapıyorum.
    50 gün sonunda olabilecek şeyin farkında mısın?
    Hedef kaç hocam
  • 27-04-2023, 01:44:46
    #35
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedef kaç hocam
    50.000 ve altı
  • 27-04-2023, 02:00:58
    #36
    Verim alamadığını hissettiğin an çalışmayı bırakmanı öneririm. Bol şans.