
Kahramanmaraş Pazarcık'lı, Adıyaman Gölbaşı'nda büyüyen birisi olarak malum felaketi çok derinden yaşayanlardan birsiyim, ben uzaklarda olsam da kardeşlerim dahil canımdan öte canlar oradaydı çünkü. Elimden geldiğince bu depremi unutturmamak, farklı şekillerde destek olma gayretinde olacağım. Çünkü depremzedelerimiz, hala depremzededir. Bunu asla unutmayınız. Mağduriyetler, yaralar bir kaç ayda sarılacak cinsten değildir!
Deprem bölgesinden foruma katılmış girişimci ögrenci arkadaşların yorum olarak satış yaptığı konu linklerini bırakmalarını istiyorum. Şartlar :
- r10 'da iş ilanı olması
- ilanında sabit fiyatlarla sattıgı bir ürün / hizmet olması
konuyu görüp, genç arkadaşlara 3-5 ben de destek olurum diyenler de yine yorum atabilir, iletişime geçeceğim kendileri ile.
Konudan haberdar olmayabilir, o nedenle bildiğiniz deprem bölgesindeki ögrenc forumdaşlarımızı da etiketlerseniz sevinirim
Konuyla alakanız yoksa bile desteklemek adına uplamak için bir yorumunuzu beklerim
Bu vesile ile, Tüm milletimizin tekrar başı sağolsun, kayıplarımzıdan ötürü r10 camiasınında başı sağolsun!
@Mrnngc;
@ilaydabulanik;
@BraveMert;
@kayacreative;
@Sunucum724;
@MRSL;
@wyrus27; değerli eşi
@anilalps; amcası ve kuzeni
@shentaweb; teyzesi ve kuzenleri
ve daha bilemediğimiz, aramızda, bu forumda hayalleri, girişimleri, belki fani kaygıları ve kavgaları olan pek çoğu
ve bunlar gibi memleketimizde onbinlercesi.