Nurdağında yaşayan birisi olarak çok teşekkür ederim konu için sizlere. Ben de karınca kararınca bir miktar destek olmak isterim ihtiyaç sahiplerine. @SEOmuhendisi; iletişime geçebilirsiniz.
Rabbim bir daha yaşatmasın bu acıyı.