
Üstteki konu ile alakasız
Örnek 2 : herkes rast gele eksi trade atıyor bildiriyorum 3 günde silinmesi yetmiyormuş gibi adamlar ceza da almıyor yani boşu boşuna yıpranan biz oluyoruz kaç kez başıma geldi
Neymiş ben açtığım konuyu silmişim o yüzden eksi trade vermiş ben silmedim moderatör sildi diyorum yine de sonuç olumsuz diyor umarım cezalar sertleşir iyi forumlar.
Görsel 2 :
