Örnek 1 : ihale konularına teklif verip almayanlara daha sert ceza talep ediyorum adamlar teklif veriyor ihale bitince tatil moduna alıyor whatsap bulup ulaşıyoruz teklifi unutmuştum diyor eyvallah çekiyorum sonuç mesaja cevap vermiyor



Üstteki konu ile alakasız
Örnek 2 : herkes rast gele eksi trade atıyor bildiriyorum 3 günde silinmesi yetmiyormuş gibi adamlar ceza da almıyor yani boşu boşuna yıpranan biz oluyoruz kaç kez başıma geldi
Neymiş ben açtığım konuyu silmişim o yüzden eksi trade vermiş ben silmedim moderatör sildi diyorum yine de sonuç olumsuz diyor umarım cezalar sertleşir iyi forumlar.
Görsel 2 :