• 23-04-2023, 00:29:28
    #1
    10-20 lira için satacağınız sanal kartlar ile ADS eşikli hesaplar açılarak borçlandıralacak.
    Kimse 20 lira için böyle birşeye alet olmasın. İleride ne olacağı belli olmaz. Başınıza bela almayın.
    Eşikçiler patlasın )
  • 23-04-2023, 00:32:28
    #2
    Platin üye
    https://www.r10.net/sorum-var/364336...den-yasak.html

    Burada konu açmıştım ancak gayet masumca niyetleydi Google ADS falan hiç düşünmedim.
  • 23-04-2023, 00:36:42
    #3
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-20 lira için satacağınız sanal kartlar ile ADS eşikli hesaplar açılarak borçlandıralacak.
    Kimse 20 lira için böyle birşeye alet olmasın. İleride ne olacağı belli olmaz. Başınıza bela almayın.
    Eşikçiler patlasın )
    Adwords mu Facebook mu? Bu sektöre yabancıyım.
  • 23-04-2023, 09:32:45
    #4
    O zaman bir eşikci olarak konuya dahil olayım ☺eşikci adam her türlü ihtiyacında her türlü kart bulur, tanımadığı kişilerden kart alanda çok çok yüksek ihtimal legal değildir
  • 23-04-2023, 09:34:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende aynı düşünenlerdenim eskiden çok sanalkart satan biri olarak.