10-20 lira için satacağınız sanal kartlar ile ADS eşikli hesaplar açılarak borçlandıralacak.
Kimse 20 lira için böyle birşeye alet olmasın. İleride ne olacağı belli olmaz. Başınıza bela almayın.
Eşikçiler patlasın

)
Adwords mu Facebook mu? Bu sektöre yabancıyım.