• 22-04-2023, 20:37:46
    #1
    iyi akşamlar herkese, İstanbul Balıkesir arası Osmangaziden geçip ücretli yollardan gitmek mi mantıklı, yoksa körfezden dolaşarak mı fikirlerinizi alabilir miyim
  • 22-04-2023, 20:46:11
    #2
    osmangazi rahat olur mis gibi

    dün tatilden dönerken kullandım stres sinir yok rahat rahat geldim.
  • 22-04-2023, 20:47:51
    #3
    Platin üye
    değmez hocam radar ışıklar virajlar vs derken bayram akşamı sıkıntı çekme
  • 22-04-2023, 20:54:40
    #4
    Radar çok oluyor ve trafik oluyor köprü ve ücretli yolları kullanmak daha mantıklı
  • 22-04-2023, 21:07:50
    #5
    hocam tahmini yol ücretiniz 500 arası tutacaktır diye düşünüyorum en son öyle civarlardaydı imkanınız varsa ücretli yolları kullanın
  • 22-04-2023, 21:11:52
    #6
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tahmini yol ücretiniz 500 arası tutacaktır diye düşünüyorum en son öyle civarlardaydı imkanınız varsa ücretli yolları kullanın
    500 çok , gerçi 150₺ civarı zaten fazla yakıt yanıyor , onu düşersek mantıklı daha da
  • 22-04-2023, 21:12:47
    #7
    azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 çok , gerçi 150₺ civarı zaten fazla yakıt yanıyor , onu düşersek mantıklı daha da
    en son balıkesir sakarya arası otobanı kullanıyordum 150 200 civarı tutuyordu ama köprü ücretini bilmiyorum
  • 22-04-2023, 21:20:11
    #8
    Çıkış saati önemli.
    Pendik Yalova hattı arabalı vapurla geçmek daha mantıklı.
    Saatini uydurursan kullanabilirsin karşıya geçince O2 yi kullanmadan normal otoyoldan gidebilirsin.
  • 23-04-2023, 11:52:11
    #9
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radar çok oluyor ve trafik oluyor köprü ve ücretli yolları kullanmak daha mantıklı
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tahmini yol ücretiniz 500 arası tutacaktır diye düşünüyorum en son öyle civarlardaydı imkanınız varsa ücretli yolları kullanın
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değmez hocam radar ışıklar virajlar vs derken bayram akşamı sıkıntı çekme
    evet ücretli yol daha mantıklı gözüküyor iyi bayramlar herkese teşekkürler