azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 çok , gerçi 150₺ civarı zaten fazla yakıt yanıyor , onu düşersek mantıklı daha da
en son balıkesir sakarya arası otobanı kullanıyordum 150 200 civarı tutuyordu ama köprü ücretini bilmiyorum