Merhaba
Bayramda birkaç tane akraba var bilgisayar mühendisi. Kesin r10 üyesidir diye sordum ama r10un ne olduğundan haberleri yok 😂 ilginç bir durum. Bu sektörde olan herkesin bilmesi gerekiyor. Arkadaş bir şirkette çalışıyormuş. Yazılım alanında çalışıyormuş ama r10dan haberi yok
R10u Bilmeyen Bilgisayar Mühendisi
13
●662
- 21-04-2023, 08:21:37Niye r10 a üye olmayanlar yazılımı bilmiyor mu? Adam eğitimini almış zaten. Bana da senin bu düşüncen ilginç geldi.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'nin en güçlü ve en köklü sunucuları mesela Bursa da bulunur çoğunlukla çoğu da r10 falan bilmezler. - 21-04-2023, 08:33:03Üniversiteler öğrencileri piyasaya eleman olarak yetiştiriyorlar, bazıları staj yaptığı yere giriyor bazıları akrabaların bulduğu iş yerlerine giriyor, girdiklerinde de kafalarını kaldıracak vakit vermiyorlar,
Hala okuyanları soracak olursanız altyapı oluşturmak kolay değil kimisi 1 yılda kimisi 4 yılda altyapı oluşturuyor bazıları da boş mezun oluyorlar daha if while ifadelerini yazamıyorlar (anlarlar ama yazamazlar), Türkiye'de çoğu yazılımcı para peşinde koştuğu için yüksek teknoloji yerine para getiren düşük-orta teknoloji yazılımlarla iş yapma çalışıyor.
R10 gerçek yazılımcılar için güzel bir müşteri potansiyeline sahip, ama forumda hiç kötü de olsa geleceğe yönelik yazılımlarla uğraşanları görmedim herkes aynı programı farklıymış gibi satıyor ve saçma olsa da güzel paralar kazanıyorlar buda cümlenin başında söylediğim gerçek müşteri potansiyelini arttırıyor.