• 21-04-2023, 08:19:24
    #1
    Merhaba

    Bayramda birkaç tane akraba var bilgisayar mühendisi. Kesin r10 üyesidir diye sordum ama r10’un ne olduğundan haberleri yok 😂 ilginç bir durum. Bu sektörde olan herkesin bilmesi gerekiyor. Arkadaş bir şirkette çalışıyormuş. Yazılım alanında çalışıyormuş ama r10’dan haberi yok
  • 21-04-2023, 08:20:27
    #2
    Bende çok denk geliyorum, garip geliyor
  • 21-04-2023, 08:20:27
    #3
    daha nicesi var hayret edersin
    • cemvrs
    • Muktesit
    cemvrs ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2023, 08:20:35
    #4
    Logoyu görse hatırlar bence 😂
  • 21-04-2023, 08:20:55
    #5
    O insanlar ekmek yiyemezler.
  • 21-04-2023, 08:21:37
    #6
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bayramda birkaç tane akraba var bilgisayar mühendisi. Kesin r10 üyesidir diye sordum ama r10’un ne olduğundan haberleri yok 😂 ilginç bir durum. Bu sektörde olan herkesin bilmesi gerekiyor. Arkadaş bir şirkette çalışıyormuş. Yazılım alanında çalışıyormuş ama r10’dan haberi yok
    Niye r10 a üye olmayanlar yazılımı bilmiyor mu? Adam eğitimini almış zaten. Bana da senin bu düşüncen ilginç geldi.
    Türkiye'nin en güçlü ve en köklü sunucuları mesela Bursa da bulunur çoğunlukla çoğu da r10 falan bilmezler.
  • 21-04-2023, 08:28:43
    #7
    Gerçekten çok yazılımcı var ve r10'un adını dahi görmemiş duymamışlar 😅
  • 21-04-2023, 08:29:59
    #8
    Hemen davet et hocam faydası olur zararı olmaz 😉
  • 21-04-2023, 08:33:03
    #9
    Üniversiteler öğrencileri piyasaya eleman olarak yetiştiriyorlar, bazıları staj yaptığı yere giriyor bazıları akrabaların bulduğu iş yerlerine giriyor, girdiklerinde de kafalarını kaldıracak vakit vermiyorlar,

    Hala okuyanları soracak olursanız altyapı oluşturmak kolay değil kimisi 1 yılda kimisi 4 yılda altyapı oluşturuyor bazıları da boş mezun oluyorlar daha if while ifadelerini yazamıyorlar (anlarlar ama yazamazlar), Türkiye'de çoğu yazılımcı para peşinde koştuğu için yüksek teknoloji yerine para getiren düşük-orta teknoloji yazılımlarla iş yapma çalışıyor.

    R10 gerçek yazılımcılar için güzel bir müşteri potansiyeline sahip, ama forumda hiç kötü de olsa geleceğe yönelik yazılımlarla uğraşanları görmedim herkes aynı programı farklıymış gibi satıyor ve saçma olsa da güzel paralar kazanıyorlar buda cümlenin başında söylediğim gerçek müşteri potansiyelini arttırıyor.