netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Bayramda birkaç tane akraba var bilgisayar mühendisi. Kesin r10 üyesidir diye sordum ama r10’un ne olduğundan haberleri yok 😂 ilginç bir durum. Bu sektörde olan herkesin bilmesi gerekiyor. Arkadaş bir şirkette çalışıyormuş. Yazılım alanında çalışıyormuş ama r10’dan haberi yok
Niye r10 a üye olmayanlar yazılımı bilmiyor mu? Adam eğitimini almış zaten. Bana da senin bu düşüncen ilginç geldi.
Türkiye'nin en güçlü ve en köklü sunucuları mesela Bursa da bulunur çoğunlukla çoğu da r10 falan bilmezler.