• 20-04-2023, 22:39:21
    #1
    Yatırım aracı olarak neyi kullanıyorsunuz?

    Borsa, coin, altın, döviz, araba, konut vs
  • 20-04-2023, 22:40:05
    #2
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Altın
  • 20-04-2023, 22:40:08
    #3
    Merhaba, şuan için altın ve kripto olarak tutmaktayım.
  • 20-04-2023, 22:42:41
    #4
    altın almayın varsa para araba alın. geçen sene 38 çeyrek altınım vardı 1 yıl önce 65 bin tl satıp araç aldım aldım araba şuan 200 bin tl oldu eğer altın olarak tutsam 85 bin tl param olcaktı hatta komisyonu cıkarınca 80 bin. Dolar yada araba ev alın çok değer kazanıyor. criptoda almayın onun bunun 2 dudak arasına bakıyor kripto.
  • 20-04-2023, 22:43:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım aracı olarak neyi kullanıyorsunuz?

    Borsa, coin, altın, döviz, araba, konut vs
    https://www.r10.net/off-topic/364099...lik-fikri.html

    bu yıl gaza yapıcam
  • 20-04-2023, 22:47:20
    #6
    İmzamdaki sistemle kriptoya yatırım yapıyorum.
  • 20-04-2023, 22:49:25
    #7
    Слава Україні! 🇺🇦
    Halka arzları duymaya başladım son zamanlarda, çevremde bir kaç arkadaşım da girince bende ufak tefek girmeye başladım. Hayırlısı bakalım.
  • 20-04-2023, 22:49:41
    #8
    Çoğu enstrümanda birikimim mevcut, sadece dönem dönem yüzdeleri değişiyor. Hangisi prim yapmışsa karını satıyor ucuz olana aktarıyorum.
  • 20-04-2023, 22:58:54
    #9
    %60 Borsa %30 Emtia %10 Döviz