revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırım aracı olarak neyi kullanıyorsunuz?

Borsa, coin, altın, döviz, araba, konut vs
https://www.r10.net/off-topic/364099...lik-fikri.html

bu yıl gaza yapıcam