• 21-04-2023, 07:24:20
    #91
    Ben ücretsiz istemiyorum, ücreti rahatça ödeyebilecek hale gelmek istiyorum. Bir sene ücretsiz ya sonra ?
    Milletin gazla çalıştığının farkına varılmış sanırım.
  • 21-04-2023, 07:26:01
    #92
    Dışarıda düşman aramaya gerek yok.

    Biz de çok var.
  • 21-04-2023, 09:37:02
    #93
    Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamıyorum, ben muharrem inceyş destekliyorum. Ama ülkede ki gelişmelere sevinince bu şekilde yanıt almak üzüyor.

    cidden bazen diyorum, hatalarına ramen rte en mantıklı karar mı?
    Erdoğan artık aklını kaybetmiş, mantık yolundan çıkmış, kendi çıkarlarını gozetmektedir. Ülke zaten kötüye gidiyordu ekonomi vesile oldu. Seçim yaklaştıkça rezervler artıyor herhalde.
  • 21-04-2023, 09:43:05
    #94
    Üyeliği durduruldu
    Reis söz verdiyse yapar, ne dedide yapmadi..
  • 21-04-2023, 09:59:47
    #95
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 m2 normalde kaç tl ye denk geliyordu bilen varmi
    130 tl hocam
  • 21-04-2023, 11:07:58
    #96
    Gerçekten bir defada muhalefet yerine takdir ederim. Adam ne yapacağım dediyse yaptı. Ekonomi kötü mü evet kötü ama duzelmeyeceği anlamına gelmiyor bunların geldiğinde ekonomi çok kötüydü herkes refaha kavuştu güzel yıllar yaşadık. Tabi bolluk içinde olunca kimse bunu görmüyordu taa ki son 3-4 yıl pandemi ile birlikte işler daha kötüye gidene kadar. Bu ülkeye bir çivi cakandan Allah razı olsun. Küçük bir miktar bedava olmuş diye eleştirmek nedir. adam gaz bulucaz diyor bulamazsınız buluyo.kendi mi çıkardı? Diğer muhalefet liderleri kendi eliyle mi kazacak ? Biraz elinizin vicdanınıza koyup yorum yapın iyi bayramlar.



    Ufak bi kaç ekleme...

    https://www.instagram.com/reel/CrRk8...IyMzRjYmRlZg==

    https://www.instagram.com/reel/CrD6G...IyMzRjYmRlZg==


    https://www.instagram.com/reel/CqxcF...IyMzRjYmRlZg==
  • 21-04-2023, 12:20:54
    #97
    Ülkedeki gelişmelere bizde seviniyoruz ancak senelerdir her seçim öncesi falan Doğalgaz bulduk, çıkarttık vs. gibi insaları kandırarak propaganda yaptıkları için ben iNANMIYORUM.
    Hani PES veya FIFA oynarken fark yediğinde tüm tuşlara basıp bir şeyler yapmaya çalışırsın ya o şekilde RTE tüm tuşlara basıyor şu an.
    Hiçbir dediklerine inanmıyorum.
  • 21-04-2023, 12:51:52
    #98
    az önce 1080 tl geldi fatura
  • 21-04-2023, 12:54:52
    #99
    Kimse de demiyor ki benim neden 25 m3 gazın bedava olmasına ihtiyacım var ?
    Siz yardım edilmiş yoksullar istiyorsunuz, biz ise ortadan kaldırılmış yoksulluk demiş Victor Hugo. Ne de güzel söylemiş.