siz olsanız ne yapardınız
5
●148
- 17-04-2023, 19:13:59vectra 1.6 aracımı motor rektefiye yaptırıyorum motorcu liste yaptı nerden alırsan al dedi parçaların çoğunu istediği parçaları aldım sadece ana yatak ve kol yatak kolben diye listeye yazmış ama parçacı da king marka vermiş motorcu sen niye aldın ben alacaktım dedi bunun için komple motoru sökülmüş aracı al bunu başkasına götür yapmıyorum falan dedi ben de öyle bir şey yok yapacaksın dedim parça iyi değil diyorsan geri iade edip istediğini alayım dediğim de ise gerek yok dedi. bu king markası adi mi? İnternet de araştırdım USA diyor kolben alman ikiside 1. kalite ürün yazıyor. ikili diyaloglarımda ya bende sorun var ya da karşımdakinde anlamadım.
- 17-04-2023, 19:15:11Üyeliği durdurulduAslında motorcular biraz da malzeme üstüne fiyat ekliyor el işçiliğini düşük tutuyor ücret az gözüküyor biraz malzemeden cebe atıyor ankaradaysanız tanıdık var.the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 19:19:47parçaları getirdim adama baktı yazdıklarının sadece 2 tanesi farklı marka ya bunlar 10bin tutmuştur dedi ben de sen ne diyorsun 14bin verdim bunlara dedim, yazdığı marka ile 200-300tl fark var. ilk başta senin parçalar 16bin tutuyor demişti sanırım kendisi payını alamadığı için sinirlendi tüm tanıdıklarıma söyleyeceğim oraya gitmesinler diye. 3-4 kişi ustalığı iyi demişti o yüzden gittim ama kişiliği 5 para etmezmişAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 19:26:48bana 20bin km garanti veriyor bir de motor yağ kaçırırsa başka bir sorun olursa diye, böyle yapan adama ne kadar güvenilir bilmiyorum bu dediğini faturaya yazdırabilir miyim?Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle