AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında motorcular biraz da malzeme üstüne fiyat ekliyor el işçiliğini düşük tutuyor ücret az gözüküyor biraz malzemeden cebe atıyor ankaradaysanız tanıdık var.
parçaları getirdim adama baktı yazdıklarının sadece 2 tanesi farklı marka ya bunlar 10bin tutmuştur dedi ben de sen ne diyorsun 14bin verdim bunlara dedim, yazdığı marka ile 200-300tl fark var. ilk başta senin parçalar 16bin tutuyor demişti sanırım kendisi payını alamadığı için sinirlendi tüm tanıdıklarıma söyleyeceğim oraya gitmesinler diye. 3-4 kişi ustalığı iyi demişti o yüzden gittim ama kişiliği 5 para etmezmiş