• 17-04-2023, 02:34:25
    #1
    Merhaba iyi günler dilerim, pegasus un 1euro+vergi kış kampanyası kapsamında Kasım ayında dönüş bilet aldım yakında da gidiş bileti alacağım yine Kasım ayı tarihli.
    Aramızda Saraybosna’ya gitmiş olan var mı bu konu altına önerilerinizi ve kıymetli bilgilerinizi bekliyorum
  • 17-04-2023, 02:41:22
    #2
    Bosna Hersek’te bir cami varmış, o cami imamına evlenmek istediğinizi söylüyormuşsunuz o da size yeni Müslüman olmuş durumu iyi olmayan kızları gösterip sizin evlenmenizi sağlıyormuş doğru mu? 🙂
  • 17-04-2023, 02:45:47
    #3
    Pasaport kontrolünde bazen Sırp polislere denk geldiğinde seni özellikle alıp değişik sorular sorabiliyor. Vizesiz giriş olduğu için ve ilk yurtdışı çıkışıysan bunlara hazırlıklı olman gerekiyor. Rezervasyon ve bir miktar paranın üzerinde olması sağlıklı olabilir. Biraz değişik davranıyorlar.

    Onun dışında Bosna, Evlad-ı Fatihan toprağı. Dünyanın barış ülkelerinden biri olarak adlandırılıyor. Ufak bir sosyalleşme hareketleriyle bize de ne kadar değer verdiklerini anlayacaksın.
  • 17-04-2023, 02:52:00
    #4
    Hocam otobüsle Mostara da gitmeni öneririm, Mostarı Saraybosnadan daha çok seversin, bence ülkenin tarihi havası orada yaşanıyor, bir öğünü 5-6 euroya rahat geçirebilirsin cevapi diye yemekleri var buradaki inegöl tekirdağ köfte gibi, ben 5 euro vermiştim 12 köfte ve pide ekmeği ile doyuruyor. Kalacak yerler 10-15 euro arası günlük. Bosnada gece yapacak bir şey bulamazsın köy gibi akşam her yer karanlık, sabahtan çık güneş batana kadar gez.
  • 17-04-2023, 02:52:57
    #5
    Saray bosna rahat girer gezer çıkarsın arada Türkçe bilen denk gelir havalimanından inerken taksi vb araçlar arama , 1,25 - 3 mark arası otobüs var merkeze kadar bırakıyor. onun haricinde gez camilerden bol su iç mükemmel su akıyor başkasına gerek yok diğerlerini sen keşfet
  • 17-04-2023, 02:54:00
    #6
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otobüsle Mostara da gitmeni öneririm, Mostarı Saraybosnadan daha çok seversin, bence ülkenin tarihi havası orada yaşanıyor, bir öğünü 5-6 euroya rahat geçirebilirsin cevapi diye yemekleri var buradaki inegöl tekirdağ köfte gibi, ben 5 euro vermiştim 12 köfte ve pide ekmeği ile doyuruyor. Kalacak yerler 10-15 euro arası günlük. Bosnada gece yapacak bir şey bulamazsın köy gibi akşam her yer karanlık, sabahtan çık güneş batana kadar gez.
    köftelerinin ismi Cevabi
  • 17-04-2023, 02:54:23
    #7
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport kontrolünde bazen Sırp polislere denk geldiğinde seni özellikle alıp değişik sorular sorabiliyor. Vizesiz giriş olduğu için ve ilk yurtdışı çıkışıysan bunlara hazırlıklı olman gerekiyor. Rezervasyon ve bir miktar paranın üzerinde olması sağlıklı olabilir. Biraz değişik davranıyorlar.

    Onun dışında Bosna, Evlad-ı Fatihan toprağı. Dünyanın barış ülkelerinden biri olarak adlandırılıyor. Ufak bir sosyalleşme hareketleriyle bize de ne kadar değer verdiklerini anlayacaksın.
    Yurtdışına ilk gidişinizse bilet ve otel çıktılarını alın mutlaka hocam, bana sınırda uçak biletini göster dediler ben de unutmuştum indirmeyi üstelik internet de yoktu gece gece soğukta 10-20 dakika derdimi anlatmaya çalıştım, ama bosna sınırında değildi bu kosova sınırındaydı.
  • 17-04-2023, 02:55:46
    #8
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köftelerinin ismi Cevabi
    Belki onlarda yazılışı öyledir ama ben tüm balkanlarda cevapi diye yazıldığını hatırlıyorum.
  • 17-04-2023, 02:57:28
    #9
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki onlarda yazılışı öyledir ama ben tüm balkanlarda cevapi diye yazıldığını hatırlıyorum.
    aynen ben b ekledim . Ćevapi