Merhaba iyi günler dilerim, pegasus un 1euro+vergi kış kampanyası kapsamında Kasım ayında dönüş bilet aldım yakında da gidiş bileti alacağım yine Kasım ayı tarihli.
Aramızda Saraybosna’ya gitmiş olan var mı bu konu altına önerilerinizi ve kıymetli bilgilerinizi bekliyorum