Farkettiyseniz herşey sırasıyla oturtuluyor. İnsanları toplu olarak tanıyor ve herkese ait bilgiler toplanıyor yani yüzeysel değilde hepimizin bilgileri toplanıyor. İlk başta yüz tanıma sonrasında parmak izi... Bu sayede artık bir insanî veritabanı oluştu. Şuanda yapay zekalar aracılığıyla ona sorduğumuz sorulara göre, bizim düşüncelerimizi bilinçaltı sorularımızı yaptığımız işi vs. tamamını öğrenmiş oluyor.
Bu furyanın amacı nereye gidiyor Netflix neden tüm yapay zeka veritabanlarını kutuplarda tutuyor veya neden çoğu dev firma Netflix datasına bağlı ( WhatsApp veri saklama muhabbetinde Netflix ile anlaşma gibi gibi, yazar Said Ercan'ın değindiği konular)Hiç düşündünüz mü bunca şey neden ücretsiz
(1-Teorik!) : Oluşturulan robotların birbinden benzersiz duygulara hislere işlere ve fiziklere sahip olması
(2-Teorik!) : Ürün tüm piyasada biziz
Not: kesinlikle gelişime ve yenilenmeye karşı değilim aksine hayatımda çok başarılı noktalara değindi. Ancak insan düşünmüyor değil
İnsanlara dair tüm bilgiler toplandı
4
●312
- 16-04-2023, 22:27:16
- 17-04-2023, 00:16:15Uzaylı bir medeniyet bulunana kadar sermaye sahipleri insanlara muhtaç.
Bu nedenle insanlar karşı çıkmadan hayatlarına devem edebilmek için
insanların ilgilerini ve güçlerini fuzuli şeylere yönlendirmek zorundalar.
İnsanı tanımadan onu yönlendiremezsin. Tanımak içinde veri depolamak gerek.
İki teoriniz birlikte var olabilir. Piyasayı(biz-halk-insanlık) kontrol etmek için robotları kullanmak.
Bunun içinde insansı robotlar lazım. Her insana bir robot "kanka" ver. Bu sayede insanlar
bir araya gelince neler yapabileceklerini unutsunlar. Sadece tüketip hayatta kalsınlar