Uzaylı bir medeniyet bulunana kadar sermaye sahipleri insanlara muhtaç.
Bu nedenle insanlar karşı çıkmadan hayatlarına devem edebilmek için
insanların ilgilerini ve güçlerini fuzuli şeylere yönlendirmek zorundalar.
İnsanı tanımadan onu yönlendiremezsin. Tanımak içinde veri depolamak gerek.

İki teoriniz birlikte var olabilir. Piyasayı(biz-halk-insanlık) kontrol etmek için robotları kullanmak.

Bunun içinde insansı robotlar lazım. Her insana bir robot "kanka" ver. Bu sayede insanlar
bir araya gelince neler yapabileceklerini unutsunlar. Sadece tüketip hayatta kalsınlar