• 17-04-2023, 03:31:29
    #46
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya - Doğanlar vardı ama şimdi ne durumda bilmiyorum
    halen aynı
  • 17-04-2023, 03:45:58
    #47
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağcılar
    Öyle bir şey yok
  • 17-04-2023, 03:56:12
    #48
    Trabzon Çömlekçi fuhuş olayları dönen bir bölgeydi fakat tehlike sayılsa bile ilk 10'a 20'ye giremez bence. Bölge minibüs duraklarının kalktığı bir yer hatta Köksal Baba'nın çoğu videosu orada şen şakrak bir bölge.
  • 17-04-2023, 04:33:24
    #49
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temiz kısmına denk gelmemişsiniz bağcılar büyük bir yer, 15 yılımı geçirdim.
    %80 inin medeniyetten uzak olduğunu düşünüyorum.
  • 17-04-2023, 05:21:53
    #50
    yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %80 inin medeniyetten uzak olduğunu düşünüyorum.
    Evet ben çoğu semtini gördüm bu oranı %80 olmasa da %70 diyebilirim bize hep iyi insanlar ve temiz yerler denk geldi, medeniyetli saygılı insanların olduğu yerde de yaşadım, her sabah uyuşturucu içenler kovalayan ambulansların olduğu yere de.
  • 17-04-2023, 07:01:50
    #51
    Karaman Larende
    Konya Doğanlar
  • 17-04-2023, 07:14:00
    #52
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’nin en belalı semtleri

    Ankara – Çinçin Mahallesi (kentsel dönüşümle biraz düzeldi gibi)
    Adana – Kiremithane Mahallesi
    İstanbul – Tarlabaşı Mahallesi
    Eskişehir – Kuyubaşı
    Samsun – Çarşamba
    Adıyaman – Harhar
    Mersin – Çilek Mahallesi
    Trabzon – Çömlekçi Mahallesi (sanırım buradaki oteller kapatıldı)
    Tekirdağ – Kore Mahallesi

    Bu arada bende Gebze'de doğdum büyüdüm, 1990-2000 yıllarında çok kötü bir yerdi, başka mahallere girdiğinizde dayak vs. yerdiniz.
    Herkeste bıçak silah vs olurdu, hatta okuduğum liseyi basmışlardı öğretmenleri vs. dövmüşlerdi kaç kere.
    Çıkışta hep kavgalar oluyordu.
    Mesela eskiden çarşıda kız arkadaşınla bile düzgün dolaşamazdın, herkes tip tip bakar, hele ki kız arkin biraz diz üstü mini giydiyse vay haline, hiç çıkma gebze de çarşıya filan
    Şimdi düzeldi biraz, cafeler vs. açıldı her yere, eski kekolar yok pek
    Kürşat Yılmaz'ın oturduğu yerdir ayrıca, Sedat Peker'de İstanbul'a yakın olduğu için takılırdı Gebze'de çok.
    Reis
    Rize / ARDEŞEN yazmayı unuttun herhalde
  • 17-04-2023, 07:59:26
    #53
    Gebze Gaziler
    İstasyon
    Çakal deresi
    İnönü
    Cezaevinin oralar
    Aman aman

    @dll; nerede esnaftınız hangi dükkan ?
  • 17-04-2023, 10:01:16
    #54
    Platin üye
    Eskiden Ankara'da Çinçin vardı. Sonrasında Doğantepe gelirdi.
    Şimdi Önder ve Uluğbey mahallesi diyorum. Gidince gezen kasap tipli Surilerden anlaşılıyor.