dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye’nin en belalı semtleri

Ankara – Çinçin Mahallesi (kentsel dönüşümle biraz düzeldi gibi)
Adana – Kiremithane Mahallesi
İstanbul – Tarlabaşı Mahallesi
Eskişehir – Kuyubaşı
Samsun – Çarşamba
Adıyaman – Harhar
Mersin – Çilek Mahallesi
Trabzon – Çömlekçi Mahallesi (sanırım buradaki oteller kapatıldı)
Tekirdağ – Kore Mahallesi

Bu arada bende Gebze'de doğdum büyüdüm, 1990-2000 yıllarında çok kötü bir yerdi, başka mahallere girdiğinizde dayak vs. yerdiniz.
Herkeste bıçak silah vs olurdu, hatta okuduğum liseyi basmışlardı öğretmenleri vs. dövmüşlerdi kaç kere.
Çıkışta hep kavgalar oluyordu.
Mesela eskiden çarşıda kız arkadaşınla bile düzgün dolaşamazdın, herkes tip tip bakar, hele ki kız arkin biraz diz üstü mini giydiyse vay haline, hiç çıkma gebze de çarşıya filan
Şimdi düzeldi biraz, cafeler vs. açıldı her yere, eski kekolar yok pek
Kürşat Yılmaz'ın oturduğu yerdir ayrıca, Sedat Peker'de İstanbul'a yakın olduğu için takılırdı Gebze'de çok.
Reis
Rize / ARDEŞEN yazmayı unuttun herhalde