Türkiyenin en belalı semtleri
Ankara Çinçin Mahallesi (kentsel dönüşümle biraz düzeldi gibi)
Adana Kiremithane Mahallesi
İstanbul Tarlabaşı Mahallesi
Eskişehir Kuyubaşı
Samsun Çarşamba
Adıyaman Harhar
Mersin Çilek Mahallesi
Trabzon Çömlekçi Mahallesi (sanırım buradaki oteller kapatıldı)
Tekirdağ Kore Mahallesi
Bu arada bende Gebze'de doğdum büyüdüm, 1990-2000 yıllarında çok kötü bir yerdi, başka mahallere girdiğinizde dayak vs. yerdiniz.
Herkeste bıçak silah vs olurdu, hatta okuduğum liseyi basmışlardı öğretmenleri vs. dövmüşlerdi kaç kere.
Çıkışta hep kavgalar oluyordu.
Mesela eskiden çarşıda kız arkadaşınla bile düzgün dolaşamazdın, herkes tip tip bakar, hele ki kız arkin biraz diz üstü mini giydiyse vay haline, hiç çıkma gebze de çarşıya filan

Şimdi düzeldi biraz, cafeler vs. açıldı her yere, eski kekolar yok pek

Kürşat Yılmaz'ın oturduğu yerdir ayrıca, Sedat Peker'de İstanbul'a yakın olduğu için takılırdı Gebze'de çok.