%80 inin medeniyetten uzak olduğunu düşünüyorum.
Evet ben çoğu semtini gördüm bu oranı %80 olmasa da %70 diyebilirim bize hep iyi insanlar ve temiz yerler denk geldi, medeniyetli saygılı insanların olduğu yerde de yaşadım, her sabah uyuşturucu içenler kovalayan ambulansların olduğu yere de.