• 26-04-2009, 11:55:49
    #1
    Arkadaşlar merhaba

    Şuan aklımda 2 tür yatırım var başkasına kafam yatmıyor.Bunlardan 1.si altın alıp yatırmak uzun vadeli diğeri de b tipi fon.Yalnız b tipi fon ne kadr kazandırır riski nedir ne değildir tam bilmiyorum biraz açıklama yapabilir misiniz?Altın mı daha iyi b tipi fon mu getiri olarak rakamlarla açıklayabilmemiz mümkün mü?Mesela geçen yaz 65tl ye aldığım küçük altın şuanda 80-85tl civarı bu şekilde rakamlarla açıklayabilmek mümkün mü 2 sini de özellikle b tipi fonu

    yatırım uzun vadeli olacaktır ve çok zor durumda kalınırsa elden çıkarılablmelidir
  • 26-04-2009, 12:29:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kağıt al çok fazla yükselmeden, kağıt için geç kalmış gibi gözükebilirsin baya arttık son günlerde ama yine de kriz öncesi değerlerinden çok çok uzakta. Eğer uzun vadeli sabredebilirsen dediğin gibi 1-2 sene kadar kat kat fazlasını alırsın..
  • 26-04-2009, 12:42:26
    #3
    ayrıca arkadaşlar repo, hazine bonosu nedir tam olarak rakamlarla açıklayabilinir mi bunlar da bir de son olarak hangi altın önerirsiniz en karlısı cumhusiyet altını külçe altın vs gibi