Polise ve savcılığa şikayet ettikten sonra usta yüksek dozda uyuşturucudan ölü bulundu.
Şimdi arabayı bulamıyoruz. Polis ilgilenmiyor her seferinde arıyoruz diyor.
En son Ankara İvedik sanayide gorduk. Olur ya tesadüfen denk gelen olur. Bir haber verirse sevinirim


