• 16-04-2023, 08:54:11
    #1
    Arabayı bir ustaya tamire verdik. Araba tamirdeyken usta iş yaptığı dükkandan arabayı alarak ayrılmış. Araba nerde diye sorarken abi bugün, yarın oyalamaya girdi.
    Polise ve savcılığa şikayet ettikten sonra usta yüksek dozda uyuşturucudan ölü bulundu.

    Şimdi arabayı bulamıyoruz. Polis ilgilenmiyor her seferinde arıyoruz diyor.

    En son Ankara İvedik sanayide gorduk. Olur ya tesadüfen denk gelen olur. Bir haber verirse sevinirim




  • 16-04-2023, 08:55:15
    #2
    film gibi olay. geçmiş olsun.
  • 16-04-2023, 08:56:00
    #3
    geçmiş olsun hocam umarım bulunur ama usta arabayı yedek parça niyetine satıp uyuşturucu parası yapmış olmasın
  • 16-04-2023, 08:57:46
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    İvedik sanayi sıkıntı parçalanmış bile olabilir araba. Geçmiş olsun
    Habercilere duyurmak gerek gerçekten film gibi olay
  • 16-04-2023, 08:57:49
    #5
    Geçmiş olsun umarım kısa sürede bulunur.
  • 16-04-2023, 09:02:18
    #6
    hocam geçmiş olsun şaka gibi olay olmuş
  • 16-04-2023, 09:11:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun. arabayı hurdaya satıp parasıyla uyuşturucu alıp ölmüşse zaten intihar etmiş gibi bişi olmuş ya da arabanla uyuşturucuyu almaya gidip sonra arabayı bi yere park edip içerken öldü garip yani.
  • 16-04-2023, 09:14:44
    #8
    Plakanizi not aldim hocam olaki denk gelirsek haberdar ederim. Fakat olaya cok sasirdim gercekten film gibi. 😶 Gecmis olsun.
  • 16-04-2023, 09:20:15
    #9
    Geçmiş olsun hocam