Arabayı bir ustaya tamire verdik. Araba tamirdeyken usta iş yaptığı dükkandan arabayı alarak ayrılmış. Araba nerde diye sorarken abi bugün, yarın oyalamaya girdi.
Polise ve savcılığa şikayet ettikten sonra usta yüksek dozda uyuşturucudan ölü bulundu.

Şimdi arabayı bulamıyoruz. Polis ilgilenmiyor her seferinde arıyoruz diyor.

En son Ankara İvedik sanayide gorduk. Olur ya tesadüfen denk gelen olur. Bir haber verirse sevinirim